Despre cerealele Nestle Cheerios Ovăz




Cei de la Nestle au  lansat de curând o nouă gamă de cereale bune de servit la micul dejun, dar nu numai... Este vorba despre cerealele Nestle Cheerios Ovăz cu cele două variante ale sale, Măr şi scorţişoară, cu 85% cereale integrale de ovăz şi Clasic, cu 91% cereale integrale de ovăz.
Norocul meu şi al familiei mele a fost că le-am primit spre testare prin campania Nestle Cheerios organizată de Buzz Store în colaborare cu Nestle, bineînţeles. Spun "noroc", pentru că, poate, nu le-aş fi luat de pe raftul supermarketului şi aş fi pierdut, astfel, ocazia de a mă bucura de aceste cereale delicioase şi sănătoase.
Pe cele cu măr şi scorţişoară le-au consumat fetiţele mele dimineaţa, la micul dejun, în combinaţie cu lapte ori cu iaurt. Au fost pe placul lor! 


Celelalte, clasice, le-am folosit la prepararea de... clătite. Da, clătite! Le-am măcinat în blender, transformându-le într-o pulbere fină, şi le-am adăugat aluatului de clătite, transformând produsul finit, clătita, într-o delicatesă pufoasă şi numai bună de savurat în după-amiezile petrecute în tihnă de toţi patru, familia noastră.
Am scris reţeta şi pe Facebook, dându-le şi prietenilor mei idei de gătit năstruşnic. Scriu şi aici reţeta!
"Clatite cu Cereale Cheerios Ovaz
- 0.75 ceasca cereale Cheerios Ovaz
- 160 g faina
- 1 lingurita praf de copt
- un praf de sare
- 300 ml lapte
- doua oua batute
- dulceata pentru umplutura
Incalzeste tigaia la foc mediu. Unge tigaia cu ulei vegetal daca este nevoie.
Macina cele trei sferturi de cana de cereale intr-un robot de bucatarie/blender pana devin o pulbere fina.
Intr-un bol de marime medie amesteca pulberea de cereale, faina, praful de copt si sarea.
Adauga laptele, ouale.
Amesteca bine cu telul.
Pentru fiecare clatita toarna o jumatate de cescuta din compozitie in tigaia incinsa.
Sunt gata atunci cand marginile sunt uscate.
Intoarce si lasa partea cealalta pe foc pana devine aurie.
Se serveste cu dulceata preferata, in cazul nostru de... rubarba."


Recomand cerealele acestea atât pentru gustul, textura lor, forma de prezentare, dar şi pentru faptul că sunt sănătoase, sunt din ovăz integral, aşa că au multe fibre, conţinut scăzut de zaharuri, nu conţin arome artificiale.
Mai cumpăr, că am terminat stocul primit! Vă recomand şi vouă.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Maricica, de Luiza Vlădescu

Câteva sfaturi adresate profesorilor

Racul, broasca şi o ştiucă, de Alecu Donici