Aspiratorul Philips PowerPro Expert fără sac FC9723/09 - pareri

         Cand am primit spre testare acest model de aspirator performant de la Philips de la Buzz Store nu am putut decat sa ma bucur. Chiar ma aflam intr-un moment de impas datorita vechiului aspirator care isi facea treaba prin casa de cca patru ani si care scartaia cand venea vorba sa aspire praful din covoarele, de pe parchetul ori gresia din casa.
        Rinita alergica de care sufera fiica mea impunea sa achizitionez un aspirator cu filtru bun al prafului, asa ca aspiratorul Philips PowerPro Expert, modelul FC9723/09. Filtrul EPA 10 asigura faptul ca praful nu se mai ridica prin casa. De cand il folosim, de aproximativ doua saptamani nu sunt nevoit s-o feresc pe micuta Catalina de aspirator. Chiar ea vrea sa ajute la curatenia casei si reuseste sa manevreze cu usurinta aspiratorul. Acesta are un cablu lung de 7 m, care asigura actiunea sa pe o raza de 10 m.



         Cand am primit coletul continand aspiratorul, am descoperit in interiorul lui pliante informative asupra specificului de functionare a noilor aspiratoare performante produse de Philips. A trebuit sa ma documentez si eu temeinic asupra acestora, a noilor aspiratoare, ca sa stiu ce sa spun persoanelor carora le-am distribuit brosurie respective. Astfel ca am aflat ca incepand cu septembrie 2014, toate aspiratoarele produse in Europa trebuie sa aibe un consum mic de energie. Philips si-a luat atunci angajamentul de a produce aspiratoare la fel de performante cu acelea cu o putere mare, cu toate ca acestea nu pot avea acum, conform noilor standarde mai mult de 750 de W. Iar eu, cand am vazut ca modelul fara sac pe care l-am primit are o putere de doar 650 de W, n-am putut crede in eficienta lui superioara pana nu l-am incercat.
         Si nu mica mi-a fost mirarea cand am descoperit cat de bine poate aspira praful acest model. Datorita tehnologiei PowerCyclone 6 şi a capului de aspirare TriActiveMax asigura rezultate de curatare exceptionale pe toate tipurile de podele.Vechiul meu aspirator avea o putere de maxim 2100 W, dar nicicand, nici macar la inceputurile lui de utilizare, nu s-a ridicat la inaltimea acestuia de la Philips.
      
         Nu credeam ca din covoare ori tapiterii aparent curate zace atat de mult praf. Sa va arat cat praf a putut aspira Philips PowerPro Expert dintr-un singur covor, acela din dormitorul meu! Observati cum recipientul de colectare a prafului este compartimentat prin tehnologia PowerCyclone 6, ceea ce asigura ca praful se depune in timpul aspirarii pe fundul recipientului, fara posibilitatea de a se mai ridica; de aici si imposibilitatea de a se ridica praf prin casa!


          Apreciez modelul fara sac datorita faptului ca sunt scutit de-acum incolo de cumpararea de noi si noi saci pentru praf. In felul acesta economisesc pentru casa. Trebuie sa amintesc ca filtrul recipientului pentru praf este lavavil, trebuind pur si simplu spalat su jetul de apa al robinetului o data la trei luni. Super, asa-i?
      
         Articol scris de Catalin Stancu

Comentarii

  1. foarte util, sa il folositi sanatoasa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Aspiratorul Philips PowerPro Expert este chiar performant.

      Ștergere
  2. Mihaela Sofica
    Ma bucur pentru tine ca ai avut ocazia sa testezi acest aspirator si ca e foarte eficient. Spor la aspirat in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  3. Felecitari pentru asa un aspirator , iti doresc spor la treaba!

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu detin un aspirator identic si sunt foarte multumita de el

    RăspundețiȘtergere
  5. Cate lucruri frumoase despre acest aspirator! E perfect in orice casa!

    RăspundețiȘtergere
  6. Super aspirator, si eu am unul si sunt foarte multumita de el !

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Maricica, de Luiza Vlădescu

Câteva sfaturi adresate profesorilor

Racul, broasca şi o ştiucă, de Alecu Donici